TERENGGANU VS KELANTAN

Hai semua. Assalamualaikum. Nampak tak title dekat atas tu? Nampak kan? Bagus. Bola, bola, bola & bola. Hahaha. Ok, jom cerita meh. Malam tadi perlawanan bola antara Terengganu dengan Kelantan. Aku lahir dekat Kelantan, tapi jiwa Terengganu. Ayah aku mesti ah sokong Kelantan beb. Dah kampung dia, *ktipu. Aku & mak aku ofcourse Terengganu sebab nak jealous kan ayah aku. Ayah aku kutuk macam-macam dekat Kelantan. Aku buat tak tahu je. Malam tadi, masa kedudukan 1-1, ayah aku sedikit risau sebab takut Terengganu menang. Last-last pasukan Kelantan iaitu DAUDSU menjaringkan gol sendiri. Dengan automatiknya  2-1. Hahaha, masa tu aku menjerit dengan kuat. Dan aku booooooo ayah aku. Ayah aku pun buat tak layan je. #kesian dekat aku. Hahaha. Masa minit terakhir, pengadil pun tiup wisel. Pastu, dengan rasminya pemenang ialah negeri Terengganu. Aku happy gila dowh -___- Mana tak happy kan, negeri kita :) Peteh Ganu Peteh. Akhirnya, menang juga. Suasana dekat stadium memang sesak. Penyokong-penyokong baling mercun lah & whatever. Aku buat bodoh je =='

p/s : Aku sayang negeri aku, TERENGGANU.

Bye readers :')

No comments:

Post a Comment